Ελ. Βενιζέλου 63-71 Νέα Ιωνία, 14231 Αθήνα +30 210 2750535  +30 210 2750356   info@innova.gr

I. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΠΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Ο Κώδικας Δεοντολογίας αποτελεί τον οδηγό για την καθημερινή συμπεριφορά των εργαζομένων αλλά και των εξωτερικών συνεργατών της Innova Medical. Θέτει με σαφήνεια εσωτερικούς κανόνες δεοντολογίας και ηθικής συμπεριφοράς οι οποίοι επιβάλλονται να τηρούνται από όλους όσοι έχουν κάποια σχέση εργασίας με την εταιρεία. Είναι ευθύνη όλων η συμμόρφωση με τον παρόν Κώδικα. Ο Κώδικας είναι σε συμφωνία με τις Πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας, συμπεριλαμβανομένων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων. Για την πιστή εφαρμογή του, απαιτείται η ενημέρωση όλων των ενδιαφερομένων μερών, η εκπαίδευση του προσωπικού σχετικά και η γραπτή δέσμευση όλων για την τήρησή του.

II. ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ

Η συμμόρφωση με τη νομοθεσία αποτελεί καθήκον αλλά και υποχρέωση όλων. Η τήρηση της νομοθεσίας δεν προλαμβάνει απλώς την επιβολή προστίμων στην επιχείρηση, αλλά κυρίως συμβάλλει στη διατήρηση της καλής φήμης της στην αγορά.

Στο πλαίσιο δημιουργίας κουλτούρας ηθικής και ακεραιότητας που η εταιρεία έχει θεσπίσει, οφείλουμε όλοι να συμμορφωνόμαστε με τις Πολιτικές και τις διαδικασίες της εταιρείας.

Η γνώση των κανόνων και των διατάξεων που διέπουν την καθημερινή εργασία είναι επιβεβλημένη για όλους μας και σε περίπτωση που προκύπτουν ερωτήματα και αμφιβολίες αναφορικά με τη νομιμότητα των ενεργειών μας, οφείλουμε να απευθυνόμαστε στη Διοίκηση της εταιρείας για διευκρινήσεις.

Επιπλέον, τα στελέχη της εταιρίας οφείλουν να καθοδηγούν και να επεξηγούν στους υφισταμένους τους, όλους τους κανόνες λειτουργίας της επιχείρησης, τις απαιτήσεις της νομοθεσίας και του δικαίου του ανταγωνισμού και να αναφέρουν στη Διοίκηση περιπτώσεις μη συμμόρφωσης.

III. ΔΩΡΟΔΟΚΙΑ-ΔΙΑΦΘΟΡΑ

Η ακεραιότητα και τα υψηλά πρότυπα ηθικής αποτελούν θεμελιώδη αρχή για την άσκηση των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Διαφθορά είναι η κατάσταση κατά την οποία χρησιμοποιούνται αθέμιτα μέσα, για να παραβιάζονται νόμοι προς ιδιωτικό όφελος και κυρίως εκμετάλλευση εξουσίας που έχει ανατεθεί σε πρόσωπο που υπηρετεί στο δημόσιο ή στον ιδιωτικό τομέα για την αναζήτηση προσωπικού οφέλους. Μια μορφή διαφθοράς είναι και η δωροδοκία που αφορά την προσφορά ή την παροχή ή την αποδοχή κάποιου αντικειμένου ή υπηρεσίας με σκοπό την επιρροή μιας απόφασης ή την παροχή ενός αθέμιτου πλεονεκτήματος. Η δωροδοκία δεν περιλαμβάνει μόνο αποδοχή μετρητών. Λήψη πολυτελών δώρων και προϊόντων, εισιτηρίων σε αθλητικές ή πολιτιστικές εκδηλώσεις, κοσμημάτων ή πολύτιμων λίθων χαρακτηρίζονται ως δωροληψία.

Οι νόμοι κατά της διαφθοράς απαγορεύουν την αποδοχή οποιουδήποτε αντικειμένου αξίας με σκοπό την πρόσκτηση εργασιών, τη διατήρηση ήδη υπαρχόντων εργασιών ή την εξασφάλιση ενός ακατάλληλου πλεονεκτήματος. Η εταιρία μας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην ακεραιότητα και τη διαφάνεια σε όλες τις μορφές επιχειρηματικής δράσης και δεν αποδέχεται οποιαδήποτε δωροδοκία ή δωροληψία των εργαζομένων της και των συνεργατών της.

Έτσι, σύμφωνα με την Πολιτική Δώρων της Εταιρίας δεν επιτρέπεται σε: μέλη της Διοίκησης, στελέχη, εργαζόμενους, συνεργάτες και γενικά σε όσους παρέχουν υπηρεσίες στην εταιρία να λαμβάνουν πάσης φύσεως δώρα ή οποιεσδήποτε παροχές αξίας μεγαλύτερης των 250€ από τους ανταγωνιστές, τους προμηθευτές, τους πελάτες, τους συνεργάτες της εταιρίας ή συμμετέχοντες σε διαδικασίες διαγωνισμών δημοσίου, τα οποία θα μπορούσαν να θεωρηθούν ότι ενέχουν δόλο δωροδοκίας (π.χ. να επηρεάσουν μια απόφαση), εκτός εάν πρόκειται για δώρα μικρής αξίας που δίνονται κατά τα συνήθη επιχειρηματικά ήθη και αποτελούν εκδήλωση κοινωνικής ευπρέπειας. Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπονται ως δώρα χρηματικά ποσά, ανεξαρτήτως του ύψους του ποσού. Εάν κάποιος εργαζόμενος ή συνεργάτης έχει αμφιβολία κατά πόσο πρέπει να αποδεχθεί ένα δώρο από πιθανό προμηθευτή, συνεργάτη ή πελάτη, θα πρέπει να το συζητήσει με την ομάδα ΑΒ.

Η εταιρεία έχει δημιουργήσει διαύλους επικοινωνίας που δίνουν τη δυνατότητα σε κάθε ενδιαφερόμενο να υποβάλει αναφορά σχετικά με περιστατικά δωροδοκίας ή υποψία δωροδοκίας ενώ παράλληλα δεσμεύεται να διατηρήσει την ανωνυμία του αναφέροντος και να μην προβεί σε ενέργειες που ενδεχομένως να έχουν ως αποτέλεσμα την αποκάλυψη της ταυτότητας του αναφέροντος. Η εταιρεία διασφαλίζει ότι δεν θα γίνονται ανεκτά αντίποινα εναντίον προσώπου που εγείρει, καλή τη πίστη, ανησυχίες για παραβιάσεις σχετικά με δωροδοκίες, ακόμη και αν οι εν λόγω ανησυχίες αποδειχθούν αβάσιμες.

IV. ΔΩΡΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

Η ανταλλαγή δώρων και η φιλοξενία παρόλο που αποτελούν κοινή τακτική στις επιχειρήσεις, θα πρέπει να γίνονται στα πλαίσια της συνήθους κοινωνικής ευπρέπειας και σύμφωνα πάντα με την Πολιτική της εταιρείας.

Απαγορεύεται ρητά σε όλο το προσωπικό της εταιρείας και για όλες τις βαθμίδες οργάνωσης η προσφορά ή η αποδοχή δώρων με τη μορφή χρημάτων ή άλλων χρηματοπιστωτικών μέσων, ανεξαρτήτως ποσού ή άλλου τύπου ψυχαγωγία (π.χ. ταξίδια, διαμονή σε ξενοδοχείο, εκπτώσεις σημαντικού ύψους κλπ) που σχετίζονται με την τέλεση των καθηκόντων ή δημιουργούν οποιαδήποτε υποψία δωροδοκίας.

Από την παραπάνω απαγόρευση εξαιρούνται διαφημιστικά δώρα μικρής αξίας π.χ. είδη γραφείου με εταιρικό λογότυπο, συμβολικά δώρα για περιόδους εορτών ή ονομαστική γιορτή τα οποία προσφέρονται στα πλαίσια κοινωνικής επικοινωνίας και θεωρούνται παραδοσιακά και κοινωνικά αποδεκτά.

Ωστόσο, η αποδοχή δώρου επιτρέπεται εφόσον η αξία του δεν υπερβαίνει τα 250 ευρώ ή ισόποσο τοπικό νόμισμα. Αν το δώρο είναι μεγαλύτερης αξίας, ο εργαζόμενος μπορεί να αποδεχτεί το δώρο με την προϋπόθεση ότι θα το αναφέρει άμεσα στην ομάδα ΑΒ η οποία εν συνεχεία θα καταγράψει το δώρο σε ειδικό κατάλογο.

Αντίστοιχα η προσφορά δώρου σε πελάτες επιτρέπεται μόνο στην περίπτωση που πρόκειται για διαφημιστικά δώρα μικρής αξίας ή συμβολικά δώρα η αξία των οποίων δεν υπερβαίνει τα 250 ευρώ ή το ισόποσο στο τοπικό νόμισμα.

Στην περίπτωση που κάποιο μέλος από το προσωπικό δεν μπορεί να αξιολογήσει εάν η αποδοχή ή η προσφορά ενός δώρου συμφωνεί με την Πολιτική της εταιρείας θα πρέπει να ενημερώσει την ομάδα ΑΒ η οποία θα εκτιμήσει αν η αξία ή ο σκοπός του δώρου αντίκειται στους όρους της παρούσας Πολιτικής.

V. ΔΩΡΕΕΣ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Σε καμία περίπτωση η φιλανθρωπική δωρεά ή η χορηγία δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως τέχνασμα για δωροδοκία. Όλες οι δραστηριότητες φιλανθρωπίας και δωρεάς γίνονται με καλή πίστη και δεν αποσκοπούν στην απόκτηση συμφωνίας ή άλλου πλεονεκτήματος που μπορεί να θεωρηθεί ότι δε συμμορφώνεται με τη σχετική Πολιτική της εταιρείας. Όλες οι φιλανθρωπίες και δωρεές γίνονται σύμφωνα με τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις και σύμφωνα με το πλαίσιο λειτουργίας της εταιρείας.

Οι δωρεές και οι χορηγίες δε θα πρέπει να γίνονται σε χρόνο που μπορεί να θεωρηθεί ότι επηρεάζουν μια απόφαση π.χ. πριν την υπογραφή μιας συμφωνίας ή πριν το αποτέλεσμα ενός διαγωνισμού.

Για τις δωρεές και τις χορηγίες απαιτείται αξιολόγηση των αιτημάτων από την ομάδα ΑΒ καθώς και η έγγραφη έγκριση της Διοίκησης. Σε καμία περίπτωση οι δωρεές και οι χορηγίες δε γίνονται με μετρητά. Κατ΄εξαίρεση, σε περίπτωση θανάτου συγγενικού προσώπου εργαζομένου στην εταιρεία, αντί στεφάνου δίδεται δωρεά αξίας 100 ευρώ στο Χαμόγελο του παιδιού.

VI. ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ-ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ

Η εγκαθίδρυση ενός σταθερού, υγιούς και ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος και η διατήρηση ενός καλού κλίματος εργασίας, αποτελεί πρωταρχική υποχρέωση και δέσμευση της εταιρείας.

Όλοι οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες της εταιρίας οφείλουν να τηρούν και να εφαρμόζουν τους κανόνες υγείας και ασφάλειας στις καθημερινές εργασιακές δραστηριότητες, να συμβάλλουν ενεργά στην πρόληψη ατυχημάτων και να ακολουθούν τις οδηγίες του τεχνικού ασφαλείας. Όλοι οι εργαζόμενοι οφείλουν να συμμετέχουν στις προγραμματισμένες εκπαιδεύσεις και να ενημερώνονται τακτικά για αλλαγές που μπορεί να σχετίζονται με την άσκηση των καθηκόντων τους π.χ. αλλαγές στη νομοθεσία.

Κατά το χρόνο εργασίας μας, δεν επιτρέπεται η απασχόληση με οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επίσης δεν επιτρέπεται η άσκηση άλλης βιοποριστικής δραστηριότητας, εργασίας ή επαγγέλματος που έρχεται σε σύγκρουση με τα συμφέροντα της εταιρείας.

Δεν επιτρέπεται στα στελέχη, τους εργαζόμενους και συνεργάτες της εταιρίας η χρήση απαγορευμένων ουσιών ή η κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών σε ώρες εργασίας. Το κάπνισμα απαγορεύεται σε όλους τους κλειστούς χώρους βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας.

Η Εταιρία είναι ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένη και φροντίζει να προάγει θέματα καθημερινής ασφάλειας των ανθρώπων της. Έτσι, στοχεύοντας στην ασφαλή οδήγηση δεν επιτρέπει στα στελέχη, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της την χρήση κινητού τηλεφώνου ενώ οδηγούν κατά τη διάρκεια των υπηρεσιακών τους μετακινήσεων.

Οι εργαζόμενοι μεταξύ τους είναι απαραίτητο να φέρονται με ευγένεια, σεβασμό και υπευθυνότητα και να αναδεικνύουν έμπρακτα την ενσυναίσθησή τους. Αντίστοιχα η συμπεριφορά των εργαζομένων απέναντι στον πελάτη θα πρέπει να χαρακτηρίζεται από ευγένεια, ευπρέπεια και διάθεση για εξυπηρέτηση.

Όσον αφορά την επικοινωνία με προμηθευτές και εξωτερικούς συνεργάτες, θα πρέπει να βασίζεται στην εμπιστοσύνη και την εντιμότητα, τη διαφάνεια, την αντικειμενικότητα και την αμεροληψία.

VII. ΒΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Κάθε εργαζόμενος έχει το δικαίωμα να μη βιώνει καμία μορφή διάκρισης, βίας ή παρενόχλησης. Κατά συνέπεια:

  • Αποφεύγουμε συμπεριφορές και πράξεις εκφοβισμού, καταπίεσης, σεξουαλικής παρενόχλησης ή άσκησης βίας οι οποίες μπορούν να εκφραστούν λεκτικά, σωματικά ή ψυχολογικά
  • Αποφεύγουμε ενέργειες και πρακτικές που αποσκοπούν, προκαλούν ή ενδέχεται να προκαλέσουν σωματική, ψυχολογική, σεξουαλική και οικονομική βλάβη
  • Απαγορεύεται να κυκλοφορεί προσβλητικό ή άσεμνο υλικό με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο
  • Απαγορεύονται τα ρατσιστικά ή σεξουαλικά αστεία, σχόλια και υπονοούμενα
  • Αποφεύγουμε σχόλια για την εξωτερική εμφάνιση ή τον χαρακτήρα κάποιου τα οποία προκαλούν ντροπή ή αμηχανία ή προσβάλλουν
  • Απαγορεύεται να συμπεριφερόμαστε με τρόπο που μπορεί να υποτιμήσει τις ικανότητες ενός ατόμου είτε κατ’ ιδίαν είτε μπροστά σε τρίτους
  • Δεν επιδιώκουμε κριτικές της εργασιακής απόδοσης ενός συναδέλφου μας απέναντι στα καθήκοντα του, καθώς και του τρόπου άσκησης των καθηκόντων του
  • Αποφεύγουμε κάθε διάκριση ή/και δυσμενή μεταχείριση λόγω φυλής, θρησκείας, χρώματος, φύλου, καταγωγής, αναπηρίας ή χρόνιας πάθησης, ηλικίας, οικογενειακής ή κοινωνικής κατάστασης, σεξουαλικού προσανατολισμού, ταυτότητας ή χαρακτηριστικών φύλου
  • Επιβάλλεται να προστατεύουμε όποιο άτομο υφίσταται οποιοδήποτε εκφοβισμό ή παρενόχληση.

VIII. ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ

Οφείλουμε να προσδίδουμε ιδιαίτερη σημασία στην αποφυγή και διαχείριση περιπτώσεων που συνιστούν ή ενδέχεται να οδηγήσουν σε σύγκρουση συμφερόντων. Η τελευταία προκύπτει όταν τα ιδιωτικά ή προσωπικά συμφέροντα ή σχέσεις κάποιου στελέχους ή εργαζόμενου στην εταιρεία ή συνεργάτη ανταγωνίζονται άμεσα ή έμμεσα τα συμφέροντα της εταιρείας. Όταν εκπροσωπούμε την εταιρεία θα πρέπει να ενεργούμε πάντα με βάση το συμφέρον της εταιρείας και σε περίπτωση που υπάρχει υποψία για σύγκρουση συμφερόντων ενημερώνουμε την ομάδα ΑΒ.

IX. ΕΧΕΜΥΘΕΙΑ -ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

Η τήρηση της εμπιστευτικότητας των πληροφοριών είναι πρωταρχικής σημασίας για την εταιρεία. Η χρήση και η δημοσιοποίηση τέτοιων πληροφοριών απαγορεύεται κατηγορηματικά. Όλοι οι εργαζόμενοι, τα στελέχη και οι συνεργάτες της εταιρείας οφείλουν να προστατεύουν και να περιορίζουν τη χρήση τέτοιων πληροφοριών αποκλειστικά στο πλαίσιο εκτέλεσης των καθηκόντων τους. Οι πληροφορίες και τα αρχεία της εταιρείας που σχετίζονται με την επιχειρηματική δραστηριότητα θεωρούνται εμπιστευτικά και χρησιμοποιούνται μόνο για εταιρικούς σκοπούς. Η πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες είναι ελεγχόμενη.

X. ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

Η εταιρεία λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διασφάλιση του απόρρητου των προσωπικών δεδομένων από μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση και μη εγκεκριμένη χρήση. Όλοι οι εργαζόμενοι έχουν την υποχρέωση να τηρούν αυστηρά τις οδηγίες και τους κανόνες περί προστασίας προσωπικών δεδομένων σε συμμόρφωση πάντα με τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές διατάξεις. Η υποχρέωση τήρησης της εμπιστευτικότητας των πληροφοριών ισχύει και μετά την αποχώρηση κάποιου εργαζόμενου από την εταιρεία.

XI. ΙΣΧΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ

Ο παρών Κώδικας ισχύει από την ημερομηνία έγκρισης της Διοίκησης και είναι δεσμευτικός για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη (εργαζόμενοι, στελέχη, μέλη Διοίκησης, εξωτερικοί συνεργάτες, προμηθευτές). Για τους εργαζόμενους στην εταιρεία απαιτείται η έγγραφη αποδοχή του με βάση το υπόδειγμα που βρίσκεται στην τελευταία σελίδα.

Ο παρών Κώδικας ανασκοπείται ανά τριετία εκτός και αν προκύψει κάποια ανάγκη τροποποίησης, οπότε αναθεωρείται ανάλογα. Η έγκριση των αναθεωρήσεων γίνεται από τον Διαχειριστή της εταιρείας. Ο παρών Κώδικας κοινοποιείται στα ενδιαφερόμενα μέρη με ευθύνη της ομάδας κατά της δωροδοκίας (ομάδα ΑΒ) και επιπλέον βρίσκεται αναρτημένος στο intranet της εταιρείας.

Η εταιρεία Innova Medical ως οικονομικός φορέας Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων μπορεί να δρα ως αποκλειστικός εμπορικός αντιπρόσωπος, ως εισαγωγέας και ως διανομέας. Η Πολιτική Ποιότητας της εταιρείας είναι:

  • Να παρέχει προϊόντα και υπηρεσίες που θα ικανοποιούν τις απαιτήσεις των πελατών όπως έχουν διατυπωθεί στις προσφορές/συμβάσεις που έχουν υπογραφεί, τηρώντας το κόστος σε ανταγωνιστικά επίπεδα
  • Να διασφαλίζει ότι οι απαιτήσεις και οι προσδοκίες των πελατών, λαμβανομένων υπόψη των υποχρεώσεων που προκύπτουν από τις συμβάσεις και περιλαμβανομένων των νομοθετικών και κανονιστικών απαιτήσεων, έχουν προσδιοριστεί και εκπληρώνονται με στόχο την επίτευξη της ικανοποίησής τους
  • Να απασχολεί προσωπικό που επιλέγεται με βάση τα κριτήρια και τις απαιτήσεις της κάθε θέσης, αλλά και τη διάθεση συμμετοχής στο όραμα της εταιρείας
  • Να εφαρμόζει πρόγραμμα συνεχούς εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού από εξειδικευμένους εκπαιδευτές
  • Να αξιοποιεί τη σύγχρονη τεχνολογία και να βρίσκεται σε διαρκή εκσυγχρονισμό του χρησιμοποιούμενου εξοπλισμού
  • Να παρακολουθεί συστηματικά και να τηρεί σε υψηλό επίπεδο το βαθμό ικανοποίησης των πελατών της
  • Να υλοποιεί τους Στόχους Ποιότητας που θέτει, μέσα από την αποτελεσματική διαχείρισή τους
  • Το όνομα της εταιρείας να αποτελεί εξασφάλιση για την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει

Για την επίτευξη των παραπάνω η εταιρεία έχει τεκμηριώσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, σύμφωνο με τις απαιτήσεις των προτύπων ΕΝ ISO 9001:2015, ISO 13485:2016 και της νομοθεσίας (Υ.Α. ΦΕΚ 32/16-01-2004, KAN 745/2017) που περιλαμβάνει όλες τις δραστηριότητες που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών καθώς και τις σχέσεις της με τους πελάτες.

Η Πολιτική Ποιότητας απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας και για όλο το φάσμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας και εφαρμόζεται σε συμμόρφωση με τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις.

Η παρούσα Πολιτική είναι επίσης διαθέσιμη σε όλα τα εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη με σκοπό την ενημέρωσή τους. Η παρούσα Πολιτική έχει την έγκριση της Διοίκησης και είναι δεσμευτική για όλα τα εσωτερικά και εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη της Innova Medical.

H Innova Medical στα πλαίσια της δέσμευσής της για οικονομική ακεραιότητα, αξιοπιστία και τήρηση των ηθικών αρχών και αναγνωρίζοντας τις αρνητικές επιπτώσεις που θα επέφερε οποιαδήποτε πιθανή ανάμειξη σε δωροδοκία στην εικόνα και τη φήμη της εταιρείας θεσπίζει την παρούσα «Πολιτική κατά της Δωροδοκίας» αποσκοπώντας:

  • Στον προσδιορισμό εξωτερικών και εσωτερικών ζητημάτων που σχετίζονται με τους κινδύνους δωροδοκίας
  • Στον καθορισμό συγκεκριμένων αρχών και κανόνων για την πρόληψη, αποτροπή και καταπολέμηση της δωροδοκίας
  • Στη διασφάλιση της διατήρησης υψηλού επιπέδου ηθικής συμπεριφοράς κατά την εκτέλεση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
  • Στη συμμόρφωση με το ισχύον θεσμικό και κανονιστικό πλαίσιο αναφορικά με τα προβλεπόμενα μέτρα αποφυγής της δωροδοκίας
  • Στην επικοινωνία των αρχών κατά της δωροδοκίας τόσο στα εσωτερικά όσο και στα εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη
  • Στην επαγρύπνηση του προσωπικού της εταιρείας ώστε αυτό να είναι ικανό να αναγνωρίζει και κατά συνέπεια να αποφεύγει ενέργειες που συνδέονται με τη δωροδοκία
  • Στην ενθάρρυνση της εμπιστευτικής αναφοράς κάθε υποψίας περί δωροδοκίας χωρίς τον φόβο αντιποίνων, μέσω κατάλληλων διαύλων επικοινωνίας που διασφαλίζουν την προστασία των ατόμων και την κατάλληλη διερεύνηση του αναφερόμενου συμβάντος
  • Στο σχεδιασμό και εφαρμογή ενός Συστήματος Διαχείρισης για την Καταπολέμηση της Δωροδοκίας μέσω της υιοθέτησης διαδικασιών που προωθούν τη διαφάνεια και αποθαρρύνουν τη δωροδοκία και μέτρων που αποσκοπούν στον εντοπισμό και την εκτίμηση του κινδύνου καθώς επίσης και στην πρόληψη και αντιμετώπιση της δωροδοκίας
  • Στη διασφάλιση διαρκούς βελτίωσης του Συστήματος Διαχείρισης Καταπολέμησης της Δωροδοκίας
  • Στη δημιουργία δράσεων και διαδικασιών που αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της εταιρείας για «μηδενική ανοχή» απέναντι σε οποιαδήποτε πρακτική δωροδοκίας.

Η Πολιτική κατά της Δωροδοκίας απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους της εταιρείας και για όλο το φάσμα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας και εφαρμόζεται σε συμμόρφωση με τις ισχύουσες νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις.

Η παρούσα Πολιτική είναι επίσης διαθέσιμη σε όλα τα εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη με σκοπό την ενημέρωσή τους σχετικά με τις αρχές που ακολουθούνται από την Innova Medical για την καταπολέμηση της δωροδοκίας.

Η παρούσα Πολιτική έχει την έγκριση της Διοίκησης και είναι δεσμευτική για όλα τα εσωτερικά και εξωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη της Innova Medical.

Ιστορικό

Η Εταιρεία Innova Medical ιδρύθηκε στις 29 Ιουνίου 1999 στην Αθήνα με έδρα τον Δήμο της Νέας Ιωνίας και συγκεκριμένα επί της οδού Ελευθερίου Βενιζέλου 63-71.

Περισσότερα...

  • 1
  • 2